René Koerhuis

07/01/2023

10 jaar geleden startte ik iets nieuws. Met gezonde spanning maar tegelijkertijd weloverwogen en doordacht. Een beetje out of the box maar eigenlijk ook weer niet. De mooie elementen en ervaringen van 15 jaar bedrijfsleven nam ik mee en de minder leuke, minder motiverende ballast schudde ik van me af.

Vanuit mijn natuurlijke nieuwsgierigheid begon ik als zelfstandige professional verhalen te creëren. Verhalen over nieuwe en bestaande producten, merken, concepten, toepassingen en bedrijven. En achter ondernemende personen, net als ik. Storytelling noemen ze het ook wel. Hoewel ik niet zo van de hokjes, standaarden en stereotypen ben. Op eigen wijze past nu eenmaal beter bij mij.

Het is en blijft mijn passie om met name technische aspecten snel te doorgronden en begrijpelijk te communiceren in woord en beeld. Elke keer opnieuw word ik weer blij van het creëren van een mooi verhaal. Daarmee betekenisvol kunnen zijn blijft mateloos intrigerend. Of je het nu storytelling, marketing of communicatie noemt. Ik voel me als een vis in het water.

Dank aan iedereen wiens verhaal ik de afgelopen 10 jaar mocht vertellen en dank aan iedereen die mijn verhalen heeft gelezen en beluisterd!